Mart 11, 2008

Özledim

Kış çok uzun geçmiş, babamı aylardır görmemiş gibi bir durumum var gene,bunu atlatmak için beni en çok ne mutlu eder diye düşündüm, en çok sevdiğim yer Altınoluk pazarıdır desem, gülebilirsiniz ama o renk çeşitliliği ve tazelik bana huzur veriyor.
Kazdağlarından daha sabahın ilk saatlerinde köylü kadınların toplayıp getirdiği mis kokulu dağ çileklerini özledim,
Çiftçi Hasan Dayının yetişdirdiği görüntüsü kadar tadı da mükemmel sarı domatesleri özledim,

Evimin bahçesinden kendim dikip yetiştirdiğim, ellerimle topladığım tüysüz şeftalileri özledim,



Pazardan alırken yemyeşil ,eve gelince kızaran acı biberleri özledim,



Yaz sonuna yetişen ve dönerken tadabildiğimiz taze fıstıkları özledim ,




Kadırga Koyunda Ali Babanın karadutlu çok özel dondurmasını özledim,




Ayna kadar parlak , mavi bayraklı , denizinde yüzmeyi özledim. Her nesi varsa Altınoluk' ta olmayı özledim ....






3 yorum:

Mutfak Havlusu dedi ki...

bende senin gibi bir sürü şeyi özledim seni çok iyi anlıyorum.
hayatımda 2 sene sanki dondurulmuş gibi yaşadım inşAllah bu yaz dondurulmuş zamanlar çözülücek.
sende çözüceksindir inşAllah sıkma canını..

Mutfak Havlusu dedi ki...

bende senin gibi bir sürü şeyi özledim seni çok iyi anlıyorum.
hayatımda 2 sene sanki dondurulmuş gibi yaşadım inşAllah bu yaz dondurulmuş zamanlar çözülücek.
sende çözüceksindir inşAllah sıkma canını..

ECE dedi ki...

teşekkür ederim zeynepciğim, inşallah bende başarırım