Ekim 27, 2009

Sonbaharın Renkleri



Benim mevsimin geldi artık, güneş arasıra göz kırpar oldu , gökyüzü grimsi , yapraklar sarı. Melankolik bir halim var benim, nedeni bilmem ama sonbaharı severim, yılın en sevdiğim kısmı benim için. Genelde baharın canlı , yazın rengarenk hali sevilirken , ben elde var hüzün durumu. Ama çok mutluyum bir sonbaharı daha yaşamaktan, kurumuş yapraklara bakarken hayran hayran, onların baharda yeniden yeşillenip umut yükleneceğini bilmekten. Sonbahar güzeldir benim için.


Çitlenbikler açmış , sarının güzelliği bir başka.





Baharda çiçeklerini çekmiştim, ayvalar olmaya durmuş artık..



İnsanı şair eder bu tabiat, bu kurumuş yaprakların tonları, üzerine basmaya bile kıyamam ben bu kuru yaprakların, kurudur ama o baharı yaşamış ve vedalaşmıştır, dalıyla , ağacıyla...Bu yüzden çok güzeldir benim için...



Hiç yorum yok: