Aralık 07, 2008

Mutlu Bayramlar

Hepinize güzel bir bayram diliyorum, sevdiklerinizle beraber nice güzel günlere erişin inşallah. Uzun zamandır tarif ekleyemedim. Aslında boş durmuyorum, internette keşfettiğim yeni lezzetleri mutfağıma taşıyorum. Ama havalar o kadar karanlık ki çekdiğim hiç bir fotoğrafı beğenmiyorum. Gün ışığnı yakalamadan flaşlı çektiklerim içime sinmiyor, gerçek renkleri yansıtmıyor. Fotoğrafın kaliteli olması lezzet kadar önemli benim için. Yada makinem mi eskidi onu da araştırıyorum, çeşitli modelleri inceledim, artık onu da güncellesem iyi olacak. Bu yüzden bilgisayarımda son fotoğraflar bana, ben onlara bakar vaziyetteyiz. Boş geçmesin sıcak yaz günlerinden içimizi ısıtacak kır çiçekleri yolluyorum hepinize. Güneşli günlerde bulışmak üzere....

1 yorum:

Mutfak Havlusu dedi ki...

güneşli günler umudun sözcükte kalmadığı zamanlarda buluşmak üzere!
:)
samimi sıcak sözcükler insana mutlu bir tebessüm veriyor şimdi olduğu gibi,ben merakla bekliyorum tarifleri bu sayfadaki güzel görüntüle sıcak yazılara eklenmeleri en kısa zamanda güneş olsun sende fotoğrafla o nefsate lezzetleri biz burdayız:)

bayramın bayram olmuştur inşAllah en ala şekilde geçmiştir inşAllah,gelecek bayramlarıda bundan daha da güzel geçirebilmen dileğiyle hayırlı bayramlar.