Mayıs 21, 2009

Memleket Havası



Annemi Eğin'e uğurladım. O gitti benim de kalbim onunla gitti. Çok özledim oraları, serin suları , mor çiçekleri, taş kayaları. Babacığım da onu bekliyor biliyorum, öyle çok orda olasım geldi ki bol bol fotoğraflara baktım durdum. İçim kalktı galiba.
Kemaliye yada Eğin, bir doğa harikası, hani memleketim diye demiyorum. Önümüzdeki hafta Doğa Sporları Şenlikleri var. Geleneksel olarak yapılıyor, yurdun bir çok yerinden doğa sporcuları geliyor, Eğin köylerine geziler düzenleniyor, çeşitli yarışmalar yapılıyor. Bu yıl da yemek yarışması eklenmiş. Annem kuru dutla bir pasta hazırlayacak, yöresel lezzetler yarışacak ama bu da modern bir sunum olur.En azından bu yarışmada olmayı isterdim ama başka bir sefere kısmet olur inşallah. Doğa Sporları başta NTV VE SKY TÜRK olmak üzere çeşitli tv kanallarında yer alacak. Olurda denk gelirseniz izleyin, memleketimin güzelliklerini siz de görün derim.

Hiç yorum yok: