Şubat 14, 2011

Muhallebili Tatlı



Canınız tatlı mı çekti, çok kolay bir tarif size..

Malzemeler:

Kakaolu bisküvi (tabanı için)

1 litre süt
1 su bardağı toz şeker
1 çorba kaşığı margarin
1 su bardağı un
2 kaşık nişasta
1 paket vanilya
1 paket hazır krema

süslemek içimn hindistan cevizi ve çilek


Sütü tencereye alın, şekeri, margarin , nişasta ve unu ilave edin, iyice karıştırın. Ocağın altını yakın, kaynayıncaya kadar kısık ateşte pişirin,
Muhallebi koyulaşınca ocaktan alın, biraz ılıtıniçine bir paket kremayı dökün, iyice çırpın.
Borcama iki sıra üst üste olacak şekilde kakolu bisküvileri dizin, muhallebiyi üzerine boşaltın. Oda sıcaklığında bir süre bekletip, üzerine hindistan cevizini serpin.Dolaba kaldırın.
Günün anlam ve önemine uygun, aşkın meyvesi çilekle süsleyip servis edin.




Tüm adı olan günler gibi sevgililer günü de bana göre değil.Böyle takıntılı kelimelri sevmiyorum. Ben sevgiyi seviyorum, anne sevgisi, evlat sevgisi, hayvan sevgisi, yemek sevgisi gibi. Tabiatı seviyorum, bu rengarenk çiçekleri, onlara uzun uzun uzun bakmayı, dalındaki meyveleri seviyorum.Bu harika laleleri içinde sevgi ve merhamet olan herkeze armağan ediyorum, Onların yürekleri de böyle pembelensin diyorum..

Hiç yorum yok: